fbpx
skip to Main Content
Strona Internetowa W Biznesie. Nie Ma Jej Aż Połowa Firm!

Strona internetowa w biznesie. Nie ma jej aż połowa firm!

Strona internetowa w biznesie, czy jest ważna?

Większość z nas codziennie korzysta z internetu. 98% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google, jeśli poszukuje informacji na jakiś temat. Ponad połowa z nas korzysta z poczty e-mail. Z roku na roku wzrasta również sprzedaż przez sklepy internetowe oraz platformy typu Allegro. Tymczasem jako donosi Business Insider Polska tylko połowa przedsiębiorców w Polsce posiada firmową stronę www.

Raport interaktywnie.pl o tworzeniu stron internetowych

Autorzy raportu podkreślają że ponad 70% z nas korzysta z internetu a rynek e-usług rośnie z roku na rok w ogromnym tempie. W obliczu tych faktów zwlekanie ze stworzeniem firmowej strony www jest błędem. W dalszym ciągu niewielu przedsiębiorców stawia na rozwiązania mobilne, i nie posiada strony www dopasowanej do wyświetlacza urządzeń przenośnych.
Pomimo że media społecznościowe stają się coraz bardziej popularne, ich potencjał również nie jest jeszcze wykorzystywany w pełni, a przecież to miejsce gdzie znajduje się mnóstwo potencjalnych klientów, ponad 69% z nas zagląda codziennie na social media i aktywnie z nich korzysta.

Wartość e-handlu w Polsce to 40 mld złotych, a kwota ta wciąż rośnie

Argumentów przemawiających za tym, że warto poświęcić czas na zbudowanie swojej strony w sieci nie można zignorować. W internecie znaleźć można wszystko od książek, płyt i zabawek dla dzieci aż po meble, samochody i towary eksluzywne. Czemu więc dla wielu podjęcie decyzji o stworzeniu strony internetowej jest trudne? Ci którzy już wcześniej docenili jakim dochodowym narzędziem jest strona powoli odchodzą już od tradycyjnych kanałów sprzedaży i cały biznes prowadzą właśnie w sieci.
Nie namawiamy do radykalnych decyzji, ale na to aby poświęcić trochę czasu i energii na własną stronę www.

Od czego zacząć? Ile kosztuje stworzenie strony internetowej?

Ofert stworzenia strony internetowej możemy znaleźć bardzo wiele. Najprostsza z opcji to stworzyć stronę samodzielnie korzystając z jednego z licznych kreatorów stron internetowych. Nieco droższą opcją jest zamówienie stworzenia witryny freelancerowi lub wybór agencji reklamowej. Ceny za przygotowanie w pełni działającej strony wahają się od kilkuset złotych do kilku tysięcy.

Wielu z nasz żeby odnaleźć różne towary i usługi korzysta z google, daj się odnaleźć potencjalnym klientom.

Określ w jakim celu budujesz stronę w internecie

Pierwszym krokiem jaki powinieś zrobić to zastanowić się nad celem jaki ma spełniać strona www. Firmy mają różne pomysły, potrzeby i sposoby działania, do każdej z nich trzeba odpowiednio dopasować stronę www. Mała lokalna działalność, np. sklepik w małym miasteczku nie ma potrzeby inwestowania w stronę dużych kwot, wystarczy najprostsza, estetyczna, czytelna strona zawierająca najpotrzebniejsze dane o firmie, godziny otwarcia, adres itd. – to całkowicie wystarczy.
Większe firmy w zależności od potrzeb mogą wykorzystać stronę jako prezentację swojej oferty, reklamę, która pozwoli im zdobyć większą ilość klientów, albo może na stronie umieścić materiały do pobrania (instrukcje, karty produktu itp) oraz przygotować czytelne i łatwe do odnalezienia informacje dla klientów, którzy nie będą musieli dzwonić z pytaniami a pracownicy będą mogli skupić się na innych zadaniach do realizacji. Strona może również służyć jako aplikacja do zamawiania i opłacania treningów z trenerem personalnym lub zamawiania godziny wizyty u kosmetyczki.
Technologia w internecie rozwija się bardzo szybko, obecnie nawet bardziej rozbudowana witryna umożliwiająca sprzedaż i przyjmowanie opłat przez bramki płatności jest dostępna dla każdego w rozsądnej cenie.

Poznaj nasze usługi dla firm

Nasza firma wychodzi z ofertą skierowaną w stronę malutkich, małych i tych średnich firm. Idea która przyświeca mi każdego dnia i sprawia, że kocham swoją pracę, to pomóc naszym klientom, dostarczając im dopasowanych do ich potrzeb oraz możliwości finansowych, narzędzi, które będą po prostu skuteczne i pomogą w rozwoju firmy.
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom najmniejszych firm, i zapraszamy je do rozmowy, postaramy się dobrać ofertę maksymalnie „uszytą na miarę”. Malutka prosta jednostronna wizytówka to koszt maksymalnie 250 zł, wraz z opłatą za domenę internetową i hostingu strony na serwerze. Rozumiemy, że nie macie potrzeby rozbudowanej strony www. Najmniejszym możemy zaoferować również stworzenie strony na facebook lub utworzeniu profilu firmy w google, pinezki na mapach zawierającej podstawowe informacje o godzinach otwarcia, danych teleadresowych i wskazówkach dojazdu. Większym firmom, których obszar działania też jest większy również zaoferujemy stronę która stanie się cennym narzędziem w prowadzonej przez nich działalności. Jeżeli przekonałem Cię choć trochę do zajęcia się tematem strony nie zwlekaj i zadzwoń już teraz, umówić się na niezobowiązujące spotkanie, podczas którego określimy potrzeby i poznasz wycenę strony internetowej.

Wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się ze mną znajdziesz tutaj!

Close search

Koszyk

Back To Top
%d bloggers like this: