fbpx
skip to Main Content
Korzyści Jakie Osiągniesz Tworząc Stronę Dla Firmy.

Korzyści jakie osiągniesz tworząc stronę dla firmy.

Kilka argumentów, które przekonają Cię aby stworzyć stronę www

Jeśli jesteś właścicielem firmy, który zainteresowany jest rozwijaniem swojej marki i zwiększaniem przychodów to po prostu musisz mieć stronę internetową.

Obecnie budowanie strony internetowej lub sklepu e-commerce jest prostsze niż kiedykolwiek. Zbudujesz e-sklep lub stronę firmową już za niewielkie pieniędze. Nie musisz posiadać umiejętności programowania ani projektowania graficznego. Twój sklep internetowy działa całą dobę a nie tylko w ciągu dnia i jest jednym z najlepszych sposobów na skuteczną reklamę.

Strona internetowa dla małej firmy to nie tylko sposób na sprzedaż towarów i usług – to także dostarczanie czegoś wartościowego potencjalnym klientom. Przy takiej dostępności do usług związanych z projektowaniem stron naprawdę nie masz usprawiedliwienia, aby odkładać budowę strony www Twojej firmy na później.

Nie jesteś w dalszym ciągu przekonany, jakie korzyści przyniesie Ci posiadanie strony internetowej?

Oto argumenty, dla których każda, nawet niewielka firma powinna posiadać swoją stronę w internecie:

Twoi klienci tego oczekują.

Nawet gdyby to był jedyny z pośród argumentów, jest on całkowicie wystarczający… Sześciu na dziesięciu konsumentów oczekuje, że znajdą w internecie informacje na temat sprzedawanych przez Ciebie towarów lub świadczonych usług. Ponad połowa Twoich klientów zanim skorzysta z Twoich usług zajrzy najpierw na Twoją stronę internetową. Ludzie w dzisiejszych czasach potrafią korzystać z internetu, jeśli nie znajdą tam Twojej firmy, jest duże prawdopodobieństwo że wybiorą się do konkurencji

Informacje ze strony www wpływają na decyzję o zakupie

Dziewięćdziesiąt procent konsumentów twierdzi, że opinie online wpływają na ich decyzje zakupowe. Możesz promować firmę w Google lub wystawiać się na Allegro, a możesz również zaprezentować się na stronie internetowej nie ponosząc dodatkowych kosztów. Twoi klienci będą szukać opinii o Tobie w sieci. Możesz im to ułatwić i podsunąć treści, które zaprezentują cię pozytywnie.

Masz większą kontrolę

Nie masz wpływu na to co inni umieszczą w sieci, na mediach społecznościowych na Twój temat. Ale zawsze możesz przedstawić swój punkt widzenia i swoje pozytywne strony poprzez wpisy na blogu i artykuły, które publikujesz na swojej stronie internetowej. Blog to narzędzie o wiele skuteczniejsze niż ulotki i inne publikacje. Ponadto jeśli połączysz swoją witrynę z Facebook, Twitter czy Instagramem jeszcze bardziej stajesz się widoczny w sieci i a potencjalni klienci łatwiej Cię odnajdą.

Uzyskasz zwrot z każdej zainwestowanej złotówki

Wykorzystuj platformy takie jak WordPress, w których masz możliwość samodzielnego publikowania materiałów a dotrzesz do ogromnej grupy odbiorców dużo taniej niż za pośrednictwem innych rodzajów działań marketingowych, np. rozsyłaniem ulotek lub materiałów reklamowych pocztą.

Korzyści z posiadania strony internetowej
Korzyści z posiadania strony internetowej

Nie musisz być grafikiem ani programistą

Przy tak niskich kosztach wdrożenia strony w WordPress, i możliwości samodzielnej obsługi całego systemu bez żadnych umiejętności technicznych oraz przy ogromnej ilości materiałów informacyjnych o WordPress i ogromnej społeczności, która jest skupiona wokół niego uzyskasz wszystko czego potrzebujesz szybko i w przystępnej cenie.

Konkurencja nie śpi

Klienci zazwyczaj rozpoczynają zakupy od sprawdzenia informacji w internecie oraz na mediach społecznościowych. Badania pokazują, że gdy konsument ma pojęcie o tym, czego potrzebuje lub chce, rozpoczyna poszukiwania w sieci. 72 procent klientów korzysta z Internetu, aby znaleźć materiały edukacyjne, recenzje i opinie na temat usług i produktów, które planuje nabyć. Jeśli więc konkurencja zaprezentuje swoje produkty, a o Twoich w sieci nie znajdą się żadne informacje, przegrałeś…

Wyrzuć raz na zawszę tabliczkę z napisem “ZAMKNIĘTE”

Nikt nie chce pracować do 3 nad ranem, ale niektórzy ludzie lubią wtedy robić zakupy. Posiadanie strony internetowej lub sklepu e-commerce oznacza, że ​​możesz sprzedawać produkty przez całą dobę- nie tylko między 9:00 a 17:00. Sklep internetowy, prowadzony we właściwy sposób przyniesie Ci ogromny wzrost sprzedaży.

Ponadto możesz zdobyć dodatkowych klientów, nie będziesz ograniczony miejscem, w którym fizycznie znajduje się firma. Wykorzystywanie dostępnych w sieci narzędzi sprawi, że dotychczasowi klienci wrócą i ponownie skorzystają z Twoich usług.

Zadbaj o pozycję w przeglądarce Google

81 procent konsumentów poszukuje informacji w internecie przed dokonaniem zakupu. Oznacza to, że pierwszym krokiem, który zrobią będzie wpisanie poszukiwanego hasła w przeglądarce Google np. “modne bluzki damskie” lub “najlepsza kosmetyczka w Poznaniu”
Jeśli nie posiadasz strony internetowej, szanse na to że zostaniesz odnaleziony w przeglądrkach są zerowe. Inaczej jeśli włożysz trochę wysiłku i opiszesz na swojej stronie produkty i usługi, które oferuje Twoja firma. Frazy kluczowe, opisy meta i tytuły to tylko niektóre z rzeczy, które możesz dostosować na swojej stronie, aby poprawić optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO). Jeśli nie masz czasu i chęci zajmowania się tym samodzielnie to też nie problem, oferta na pozycjonowanie i optymalizację stron internetowych jest naprawdę duża, bez problemu znajdziesz kogoś, kto zajmie się tym za Ciebie.

Korzyści również dla Twoich pracowników

Twoja strona internetowa może również przynieść korzyści Twoim pracownikom. Umieszczając na stronie instrukcje oraz wszystkie informacje o produktach i usługach, które oferujesz stworzysz centrum informacji, do którego Twoi pracownicy mogą odsyłać klientów. Zamiast tracić czas na udzielanie informacji podczas rozmowy telefonicznej będą mogli zająć się innymi zadaniami.

Strona internetowa może być również źródłem wszystkich niezbędnych informacji dla każdego pracownika, dzięki aplikacjom internetowym ułatwisz obieg dokumentów w firmie, możesz zarządzać urlopami i zwolnieniami a także przekazywać wiedzę za pomocą szkoleń e-learningowych dla personelu oraz bazie wiedzy na temat działalności firmy.

Przekonałeś się?

Jeśli więc nie posiadasz jeszcze swojej witryny w internecie najwyższy czas na podjęcie decyzji i stworzenie strony, która pozwoli na uzyskanie wszystkich opisywanych powyżej korzyści.

Stronę internetową oraz projekty graficzne możesz zamówić również na naszej stronie, korzystając z udostępnionego tutaj formularza zapytania, lub kontaktując się bezpośrednio telefonicznie lub mailowo, wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w zakładce kontakt.

Close search

Koszyk

Back To Top
%d bloggers like this: